poniedziałek, 25 czerwca 2018

Fotoksiążka- idealna na prezent!

Dzień dobry, 
Przez jakiś czas nie byłam aktywna w mediach, wiązało się to ze zmianami w moim życiu. Teraz mam nadzieję pisać regularnie. 
Chcę przedstawić Wam dziś przepiękną fotoksiążkę którą mogłam stworzyć dzięki stronie Printu. 
Fotoksiążka jest wykonana solidnie, zdjęcia mają o wiele lepszą jakość niż przy projektowaniu, oprawa twarda, a papier gładki. Nie śmierdzi sztucznością i jest porządnie zszyta. 






Najtrudniejszą rzeczą dla mnie było wybranie wzoru, gdyż jest ich ogrom. Jest wiele do wyboru, tak samo jak wiele okazji na podarunek tak pięknej pamiątki. 
Do wyboru są arkusze rodzinne, dziecięce, dzień mamy czy taty, na ślub, chrzciny czy najnowsze podziękowania dla rodziców . Gwarantuje, że taki prezent chwyci za serce. Ja jestem bardzo zadowolona. 
Jakie macie zdanie na temat fotoksiążki? A może wolicie tradycyjny album?



7 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię fotoksiążki, to fajne miejsce na przechowywanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taka fotoksiążka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fotoksiążki. Stworzyłam jedną dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam fotoksiazki! ❤
    Są lepsze od zdjęć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążki wydają się być trafionym pomysłem na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)
Zazwyczaj zaglądam na blogi osób komentujących więc proszę o nie reklamowanie się.
Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych.
Komentarze, które w większości zawierają treści reklamujące będą usuwane.
Na komentarze odpowiadam pod postem.
Pozdrawiam ;*