piątek, 18 marca 2016

Paese vs Manhattan. Korektory.




Cześć dziewczyny! 

Przedstawię Wam dwa korektory pod oczy w przystępnej cenie. Coś dla osób, które pilnują budżetu! 
Produkty, które przybliżę to rozświetlający korektor Paese Clair oraz Wake Up Concealer Mathattan.

 



Na początku  przedstawię korektor Paese. Jest to korektor rozświetlający, typowo pod oczy z mocnymi właściwościami nawilżającymi. Jeśli macie bardzo suchą skórę pod oczami będzie dla Was w sam raz, gdyż nawilży te okolice i nie uwydatni zmarszczek.
Bardzo ładnie rozświetla skórę , nie ciemnieje, jest dość trwały i szybko zasycha. Niestety dla osób, które oczekują dobrego krycia odradzam ten produkt, nie zatuszuje sińców pod oczami, jednak w duecie z mocniejszym korektorem daj idealny efekt, skóra wydaje się promienna i wypoczęta. 
 
 

Opakowanie jest wygodne, proste, jednak pędzelek utrudnia w pewien sposób nakładanie i nabieranie produktu. Dla osób którym zależy na matowym wykończeniu polecam przypudrować się. Korektor zakupimy za około 23zł więc warto poczekać na promocję. Posiadam ocień nr 2 jasny beż.


Drugim korektorem, który chcę pokazać jest Wake Up Concealer Mathattanu, używam go pod oczy oraz do modelowania twarzy. Nie jest to korektor rozświetlający, chyba, że dobierzemy odcień jaśniejszy od swojej cery. (są  tylko dwa odcienie do wyboru). Przez brak drobinek jest uniwersalny.Bardzo ładnie się wtapia w skórę, nie wysusza, dość długo utrzymuje się na skórze lecz ma problemy z kryciem.




Opakowanie jest estetyczne, trochę większe niż poprzednika. Do nakładania służy nam bardzo wygodna w użyciu "poduszeczka". Posiadam odcień 001 naturelle. Korektor kosztuje około 22zł, ja zakupiłam swój na promocji -49% w Rossmannie. 


1. Manhattan 2. Paese

Oba polecam dla osób, którym zależy bardziej na czymś lekkim oraz rozświetlającym niż na kryciu gdyż nie uzyska się tego stosując je.  Warto je zakupić gdy są w cenach promocyjnych, gdyż możemy nabyć dobry rozświetlający produkt w granicach 15zł.
Używacie korektorów pod oczy/ do twarzy? 
Jakie możecie polecić?

8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Yves Saint Laurent Touche Eclat, miałam już różne ale ten u mnie sprawdził się idealnie , fakt nie jest on tani ale można go też czasami upolować w promocjach np.w Douglasie czy na Sephora.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie używałam gdyż nie byłam przekonana, wystarczał tylko podkład ale widzę, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam korektora Loreal True Match. Stosuje go jedynie pod oczy i znakomicie mi się sprawdza, radzi sobie też z zakrywaniem niedoskonałości, ale w tym wypadku wystarcza mi sam podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony to collection :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem jest Maybelline Instant Age Rewind Eye Concealer, niestety niedostępny w Polsce - i właśnie jego jedynym minusem jest to, że trzeba go zamawiać przez internet :) świetnie kryje i nie wchodzi w zmarszczki mimiczne, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten suchy szampon got to be jest świetny ! ;) Koniecznie muszę go ponownie zakupić ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam korektorów, ale na razie mam ochotę na ten z astora lub makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)
Zazwyczaj zaglądam na blogi osób komentujących więc proszę o nie reklamowanie się.
Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych.
Komentarze, które w większości zawierają treści reklamujące będą usuwane.
Na komentarze odpowiadam pod postem.
Pozdrawiam ;*